wtorek, 24 lutego 2015

Skandal na Oscarach !


Pewnie każdy zna Giuliana Rancic , która także pojawiła się na oscarach kobieta obraziła naszą idolkę ! Powiedziała ,, Pachniało , poczuli ..... Albo to były chwasty " chodziło o dredy Zenday Coleman które miała na głowie na Oscarach . Oczywiście , że Zendaya nie pozwoliła sobie i tym razem chciała odpowiedzieć . Więc napisała pod zdjęciem na jej Instagramie , napisała :
,, Jest bardzo cienka granica między tym co jest śmieszne , a co jest żałosne . Ktoś wspomniał jak moje włosy wyglądały na Oscarach i to mnie przeraziło , nie dlatego , że szczegółowa obraziłaś mój wygląd , ale dlatego , że zostałam przez te obelki obrzucana , które pochodzą z nienawiści i z zupełnego braku szacunku . Jak zwykle nie czuję potrzeby reagowania na negatywne komentarze , ale teraz nie mogę przepuścić . Mój ojciec , mój brat , moi przyjaciele , moi kuzyni noszą strach . Wiesz mają wspólną A
va DUVERNAY (reżyser filmu nominowanego do Oscara, Selma), Ledisi (aktorka i kompozytorka 9 razy nominowana do Oscara), Terry McMillan (pisarz), Vincent Brown (profesor Uniwersytetu Harvarda ), Heather Andrea Williams (historyk, który wykłada na Harvardzie) ? Oni mają się bać . I żaden z nich nie czuje marijuny . Istnieje wystarczająco dużo strzałów , jak to na włosach czarnych Amerykanów. Nie warto , że ignorantów dodajesz do osądzenia innych , tylko w oparciu o ich sposób ułożenia włosów . Dla mnie to jest strach symbolem siły i piękna ! Niektórzy powinni pomyśleć zanim otworzą usta i ocenią ! - Zendaya Coleman .
( Przetłumaczone przezemnie  ) Po tym Giuliana Rancic odpowiedziała :
,, Szanowna Zendaya Coleman , przykro mi , że cię obraziłam , i inne . Miałem na myśli artystyczny elegancki wygląd . Nie odnosi się do żadnej obrazy ani innych żeczy "
Oczywiście jestem zszokowana zachowanie dorosłej Giuliana Rancic , uważam , że to nie jest sprawiedliwe. Dredy nosić , nie znaczy , że jest pod wpływem narkotyków , jest to naprawde poważdy temat . Giuliana Rancic naprawdę nie pomyślała zanim powiedziała ! Później próbowała się wytłumaczyć , dla mnie to chore , że Giuliana Rancic tak obraziła Zendaya , to naszej idolki sprawa jak się ubiera , co ma na głowie i my zswaggers powinniśmy ją wspierać ! Khloe Kardashian, Chloë Moretz, Lorde, Nicki Minaj, Tamar Braxton-Herbert, Timbaland, Pia Mia i wiele innych gwiazd staneli po stronie Zenday . !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz